Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Największa moc polskich finansów

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Finansowe
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Finansowe

PKO Bank Polski niezmiennie na najwyższym stopniu podium

Monika Krześniak-sajewicz

PKO Bank Polski jest niezmiennie najcenniejszą marką wśród firm finansowych. Utrzymuje tę pozycję od 2006 roku, a więc od początku obecności marek finansowych w naszym rankingu. Bank skutecznie wzmacnia swój wizerunek przez bardzo dobrze oceniane kampanie reklamowe, przez działania sponsoringowe, patronaty i duże projekty rynkowe.

„Znakiem firmowym" PKO BP są kampanie reklamowe z serii „Organizm", czyli bank z życia wzięty, w bardzo charakterystycznej stylistyce. Jak widać, ich formuła jeszcze się nie wyczerpała i kolejne spoty wykorzystujące związki frazeologiczne i charakterystyczny humor pokazują połączenie życiowych sytuacji z produktami bankowymi. Pomysł opiera się na pokazywaniu sytuacji, z którymi wiążą się konkretne emocje. W tym roku PKO BP wzmacniał także swoją markę poprzez spot wizerunkowo-edukacyjny „Bank w liczbach". Podobnie jak wcześniejszy spot „Jeden Bank. Wiele pasji", miał on zwiększyć zainteresowanie PKO BP jako pracodawcą – zachęcając najlepszych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament