Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Serce o2 bije już na pozycji lidera

01 grudnia 2015 | Marki Polskie 2015
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Usługi i działalność deweloperska
źródło: Rzeczpospolita
RANKING MOCY MAREK | Usługi i działalność deweloperska

Usługi i deweloperzy zdominowani przez spółki internetowe

piotr mazurkiewicz

Nazwa o2 jest internautom doskonale znana. To jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się grup internetowych w naszym kraju, chociaż w ostatnich latach mówiono o niej więcej w kontekście jej innych marek. Do grupy należy bowiem kilkadziesiąt serwisów, choćby Pudelek, Wrzuta czy Kafeteria – miesięcznie odwiedza je ponad 9 mln osób.

Flagowy serwis pod marką o2 znany był jeszcze kilka lat temu głównie jako dostawca darmowych kont poczty internetowej. Była to pierwsza usługa zaoferowana internautom w 1999 r. Po kilku latach serwis miał już 5 mln kont. W 2000 r. Michał Brański, Krzysztof Sierota i Jacek Świderski, studenci Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, stworzyli portal o2.pl.

W 2003 r. uruchomili portal dla kobiet Kafeteria.pl oraz komunikator Tlen, umożliwiający m.in. prowadzenie rozmów w czasie rzeczywistym, przesyłanie wiadomości tekstowych i plików graficznych. (o2 się go jednak pozbyło i dzisiaj...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10309

Wydanie: 10309

Spis treści
Zamów abonament