Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie zawsze powiedzą nam o zmianach

15 października 2009 | Gazeta prawa i podatków

Pobrałeś specyfikację przetargową ze strony internetowej? Zaglądaj na nią codziennie, bo może się okazać, że zamawiający postanowił coś w niej zmienić.

Aż do momentu upływu terminu składania ofert organizator przetargu ma prawo zmodyfikować specyfikację. Jeśli przedsiębiorcy brali od niego wersję papierową tego dokumentu, to zostaną bezpośrednio powiadomieni o wszystkich zmianach. Jeśli jednak ściągnęli specyfikację ze strony internetowej, powinni śledzić zachodzące na niej zmiany. Tylko stąd dowiedzą się bowiem o ewentualnych modyfikacjach tego podstawowego w każdym przetargu dokumentu.

Do października 2008 r. zamawiający nie mógł zmieniać warunków udziału w postępowaniu czy kryteriów oceny ofert. Oznaczało to zawsze konieczność unieważniania przetargu i rozpoczynania go na nowo. Teraz takie zmiany są dopuszczalne. Oznaczają jedynie konieczność opublikowania ogłoszenia o zmianach.

wik

Brak okładki

Wydanie: 8448

Spis treści
Zamów abonament