Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na rynku telewizyjnym sieci kablowe przegrywają z platformami satelitarnymi

15 października 2009 | Ekonomia | Łukasz Dec
Liderem jest UPC. Ale liczba jego abonentów od wielu lat jest stała. Nawet najmłodsza z platform „n” zbliżyła się już pod tym względem do UPC.
źródło: Rzeczpospolita
Liderem jest UPC. Ale liczba jego abonentów od wielu lat jest stała. Nawet najmłodsza z platform „n” zbliżyła się już pod tym względem do UPC.

Liczba abonentów platform cyfrowych wzrosła w ciągu ostatnich 20 miesięcy o 1,6 mln. W tym samym czasie sieci kablowe zyskały ich 200 – 300 tys.

Według danych Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej wszystkie sieci kablowe w Polsce obsługują 4,6 mln klientów. Od kilku lat liczba ta niewiele się zmieniła.

Przedstawiciele sieci kablowych od kilku lat tłumaczą, że bardziej, niż budować nowe linie, opłaca im się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8448

Spis treści
Zamów abonament