Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Warszawiak lubi bankowe okienka

15 marca 2010 | Życie Warszawy | Agnieszka Grotek Robert Biskupski

Warszawiacy narzekają na długie kolejki i stratę czasu w oddziałach bankowych. Jednak nie chcą się przekonać do robienia transakcji przez Internet.

Z badań przeprowadzonych przez firmę doradczą Deloitte wynika, że najważniejszym kanałem komunikacji z bankiem pozostaje dla warszawiaków wizyta w placówce. Inne sposoby, takie jak infolinia czy Internet, używane są tylko „od wielkiego dzwonu” bądź wcale. Bankowości elektronicznej nie wykorzystuje w ogóle połowa mieszkańców stolicy.

Bliżej doradcy

O przewadze wizyty w oddziale nad bankowością elektroniczną decyduje możliwość osobistego spotkania z doradcą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8573

Spis treści
Zamów abonament