Mały wielki człowiek
Dzieci grają i oglądają
Mały wielki człowiek
Dzieci są najwierniejszymi widzami, najbardziej wpływowymi "sojusznikami" reklamodawców w kontaktach zdorosłymi. Dzieci same w sobie są cudownym środkiem reklamowym, praktycznie gwarantującym sukces promocyjny. Coraz częściej produktem promowanym przez dzieci bywają już nie zabawki czy słodycze, lecz obligacje, usługi telekomunikacyjne, środki chemiczne, polisy na życie. Urocze, gdy występują w reklamie, dzieci jako ich odbiorcy są jednak narażone na rozczarowania.
Podstawą siły reklam jest wywoływanie w dzieciach poczucia braku czegoś i silnego pragnienia posiadania tego. Polscy dorośli za namową dzieci kupują głównie słodycze, jogurty, napoje, zabawki, gumy do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta