Przemiana polityka w zielony groszek
Kampania prezydencka
Przemiana polityka w zielony groszek
Wpływ, wywierany przez ludzi związanych z reklamą, na kandydatów do stanowiska prezydenta RP podczas toczącej się w 1995 roku kampanii wyborczej, uznają niektórzy za ważny precedens. W wielu analizach wyniku wyborów stwierdzano, że zasadniczy wpływ na zwycięstwo Aleksandra Kwaśniewskiego miało podporządkowanie się przez niego wytycznym współpracowników związanych z reklamą.
Polskie środowiska reklamowe niechętnie angażują się w działania na rzecz polityków, a jeśli już, to wolą po cichu, nieoficjalnie doradzać. Pamiętają klęskę -- zauważoną przez wszystkich -- kampanii reklamowej Kongresu Liberalno-Demokratycznego.
Po francusku
"Uważam, że agencja reklamowa nie powinna bawić się w politykę w świeżo upieczonej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta