Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Obraz bardziej optymistyczny

14 sierpnia 1996 | Gazeta | DE

Sondaż konsumencki dla "Rzeczpospolitej"

Obraz bardziej optymistyczny

Wzrosła skłonność do zakupów, poprawiła się ocena sytuacji gospodarczej -- taki obraz wyłania się z badań nastrojów konsumentów, przeprowadzonych przez Demoskop na zlecenie "Rzeczpospolitej".

Poziom tych nastrojów, oceniany za pomocą wskaźnika optymizmu, poprawił się w sierpniu o 3 punkty. Wśród respondentów zaznaczyła się równowaga między pesymistami a optymistami, generalnie lepsze były zarówno oceny bieżącej sytuacji, jak i przewidywania na przyszłość. Z badań wynika jednakże, że optymizm konsumentów zależny jest nie tylko od uwarunkowań ściśle gospodarczych, ale i od poglądów politycznych badanych.

D. E.

Szerzej 10

Brak okładki

Wydanie: 831

Spis treści
Zamów abonament