Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak oczarować przechodnia

14 sierpnia 1996 | Media, Internet | FG

Jak oczarować przechodnia

Reklamy zewnętrzne zadomowiły się na ulicach polskich miast już na dobre, przenosząc się nawet do komunikacji miejskiej. Megaplakaty najlepiej docierają do kierowców i ludzi najbardziej aktywnych, a więc do tych, których dochody prawdopodobnie przekraczają średnią krajową. Większość zagranicznych koncernów właśnie w tej grupie upatruje potencjalnych klientów.

Podstawowym problemem, z jakim borykają się firmy plakatowe, jest znalezienie odpowiednich miejsc na ustawienie tablic reklamowych, wynegocjowanie i podpisanie umów z właścicielem terenu: prywatnymi właścicielami gruntów bądź posesji i władzami samorządowymi.

Pechowe rozporządzenie

Na początku tego roku Rada Ministrów wydała rozporządzenie do ustawy o drogach publicznych, w którym określono widełki cenowe dla firm chcących ustawić swoje tablice reklamowe na terenach należących do poszczególnych zarządów dróg miejskich.

-- To jakiś kompletny nonsens. Ustalono, że...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 831

Spis treści
Zamów abonament