Jak oczarować przechodnia
Jak oczarować przechodnia
Reklamy zewnętrzne zadomowiły się na ulicach polskich miast już na dobre, przenosząc się nawet do komunikacji miejskiej. Megaplakaty najlepiej docierają do kierowców i ludzi najbardziej aktywnych, a więc do tych, których dochody prawdopodobnie przekraczają średnią krajową. Większość zagranicznych koncernów właśnie w tej grupie upatruje potencjalnych klientów.
Podstawowym problemem, z jakim borykają się firmy plakatowe, jest znalezienie odpowiednich miejsc na ustawienie tablic reklamowych, wynegocjowanie i podpisanie umów z właścicielem terenu: prywatnymi właścicielami gruntów bądź posesji i władzami samorządowymi.
Pechowe rozporządzenie
Na początku tego roku Rada Ministrów wydała rozporządzenie do ustawy o drogach publicznych, w którym określono widełki cenowe dla firm chcących ustawić swoje tablice reklamowe na terenach należących do poszczególnych zarządów dróg miejskich.
-- To jakiś kompletny nonsens. Ustalono, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta