Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W sklepach rusza wojna cenowa, będzie taniej

04 października 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Walka na rynku dopiero się zaczyna. Klientów to na pewno ucieszy, ponieważ będą mogli choć trochę zaoszczędzić na zakupach.
źródło: Rzeczpospolita
Walka na rynku dopiero się zaczyna. Klientów to na pewno ucieszy, ponieważ będą mogli choć trochę zaoszczędzić na zakupach.

Sieci, wyczuwając nadchodzące spowolnienie, ostro walczą o klientów

O spowolnieniu w branży handlowej ostrożnie zaczyna mówić już od kilku miesięcy coraz więcej firm. Szansa na walkę z tym zjawiskiem jest w zasadzie jedna – obniżanie cen, ponieważ jest to nadal podstawowy czynnik, na jaki zwracają uwagę klienci podczas robienia zakupów.

– Klienci zapewne się z tego ucieszą, w handlu zaczyna się kolejna wojna cenowa. Może to przyspieszyć konsolidację branży – przyznaje Jacek Roszyk, prezes Żabka Polska.

Pierwsze oznaki już widać choćby w ożywionej działalności reklamowej, zwłaszcza sieci dyskontowych oraz hipermarketów. Według analityków to właśnie największe sklepy mają dzisiaj problem z odpływem klientów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9047

Spis treści
Zamów abonament