Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Małe stacje rosną w siłę

04 października 2011 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wyniki największych stacji  w III kw. 2011 roku
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki największych stacji w III kw. 2011 roku

W ciągu roku mogą zabrać liderom ponad 20 proc. rynku reklamy

Jeszcze lepiej, niż spodziewali się specjaliści, mogą w tym roku wypaść stacje tematyczne, które zbliżają się do symbolicznej granicy łącznego udziału w rynku na poziomie 50 proc. W III kwartale udział czterech największych stacji – TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu – w ogólnopolskim rynku oglądalności wynosił już bowiem tylko 56,14 proc. (choć rok wcześniej było to jeszcze ponad 59 proc.) – wynika z danych instytutu Nielsen Audience Measurement.

Zdaniem Lidii Kacprzyckiej, dyrektor generalnej Starlinka, udział wpływów kanałów tematycznych w całym torcie reklamy telewizyjnej będzie na koniec roku wynosił 20 proc. – Tyle osiągną na pewno, ich wpływy mogą nawet przekroczyć 20 proc. wszystkich...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9047

Spis treści
Zamów abonament