Małe stacje rosną w siłę
W ciągu roku mogą zabrać liderom ponad 20 proc. rynku reklamy
Jeszcze lepiej, niż spodziewali się specjaliści, mogą w tym roku wypaść stacje tematyczne, które zbliżają się do symbolicznej granicy łącznego udziału w rynku na poziomie 50 proc. W III kwartale udział czterech największych stacji – TVP 1, TVP 2, TVN i Polsatu – w ogólnopolskim rynku oglądalności wynosił już bowiem tylko 56,14 proc. (choć rok wcześniej było to jeszcze ponad 59 proc.) – wynika z danych instytutu Nielsen Audience Measurement.
Zdaniem Lidii Kacprzyckiej, dyrektor generalnej Starlinka, udział wpływów kanałów tematycznych w całym torcie reklamy telewizyjnej będzie na koniec roku wynosił 20 proc. – Tyle osiągną na pewno, ich wpływy mogą nawet przekroczyć 20 proc. wszystkich...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta