Naprawa musi być skuteczna
Kilkukrotna bezskuteczna naprawa komputera była przesłanką skutecznego odstąpienia od umowy kupna
Tadeusz W. we wrześniu 2008 r. kupił w firmie Agnieszki B. notebook za 2999 zł. Sprzęt okazał się wadliwy (system operacyjny resetował się). Pracownicy sklepu trzykrotnie w ciągu pięciu miesięcy przeinstalowali system, ale awaria się powtarzała. W końcu klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy i zażądał zwrotu ceny. Agnieszka B. nie uznała oświadczenia. Zleciła naprawę komputera, która okazała się skuteczna dopiero po wymianie dysku twardego. Tadeusz W....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta