Kamis szykuje się do walki o rynek
McCormick, nowy właściciel polskiej marki, zapowiada ekspansję na rynek przypraw. Ten już jednak nie rośnie, więc jego działania mogą zaostrzyć konkurencję
– Opracowujemy z zespołem Kamisu plan mocnego rozwoju na polskim rynku – mówi „Rz" Fiona McDonnell, dyrektor generalna McCormick w Polsce. Ten amerykański koncern kupił lidera naszego rynku przypraw i musztard we wrześniu 2011 r. Zapłacił za niego ok. 830 mln zł.
McCormick trzyma na razie w tajemnicy szczegóły planu. – Chcemy zachować konkurencyjność – podkreśla McDonnell. Wiadomo jednak, że firma...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta