Bez fuzji w lotnictwie
Kryzys finansowy wstrzymał konsolidację branży. Przejęcia wrócą, kiedy się skończy – uważają eksperci
Korespondencja z Addis Abeby
Prezes niemieckich linii lotniczych Lufthansa Christopher Franz pokazuje, że ma zupełnie puste kieszenie. To dobitny komentarz do mojego zapewnienia, że nie zamierzam go pytać, czy w najbliższym czasie zamierza przejąć Polskie Linie Lotnicze LOT.
Nie zmienia to jednak faktu, że kiedy Europa wyjdzie z kryzysu, konsolidacja na rynku lotniczym znów się ożywi.
Linie do przejęcia
W Europie jest w tej chwili przynajmniej pięć linii lotniczych do przejęcia. Oprócz LOT to węgierski Malev, czeskie CSA czy portugalski TAP, na którego wyraźną ochotę mają i brazylijski TAM, i British Airways. Nie została na razie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta