Najczęściej w lokalnej prasie
Przedsiębiorcy o promocji
Najczęściej w lokalnej prasie
Spośród małych i średnich firm tylko 38 proc. korzysta z możliwości promocji w prasie, radiu i telewizji. Przyczyną są wysokie koszty reklam. Ogłoszenia najczęściej zamieszczane są w prasie oraz mediach lokalnych. Najmniejszym zainteresowaniem przedsiębiorców cieszy się promocja bezpośrednia, jak udział w targach, degustacje itp. -- wynika z sondażu Klubu Business Foundation.
W badaniach uczestniczyło 1346 przedsiębiorców,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)