Reklamy grają z muzykami
Wśród artystów huczy, że ostatni niezależni – Kasia Nosowska i Kazik – sprzedali się do reklamy Żywca
Sensacją jest już to, że Kasia Nosowska – kobieta! – zgodziła się być dyrektorką Męskiego Grania sponsorowanego przez browar objazdowego festiwalu muzycznego. Wcześniej kierował nim Wojciech Waglewski.
Cyklowi letnich koncertów co roku towarzyszy kampania reklamowa Żywca. W przeszłości wziął w niej udział właśnie lider Voo Voo, nagrywając również singel i teledysk. To dlatego premiera nowej piosenki i wideoklipu Kasi Nosowskiej – „Ognia!" pod szyldem Męskiego Grania – wywołała spekulacje, że niedługo odbędzie się premiera tegorocznego spotu promującego browar, w którym zobaczymy wokalistkę Hey.
Już teraz browar uzyskał efekt marketingu pośredniego: do mediów trafił singel Nosowskiej w duecie z Markiem Dyjakiem z logo Żywca. To wzmocniło domysły, że artystka, która nigdy nie wzięła udziału w reklamie – złamała swoje zasady.
– Katarzyna Nosowska pełni rolę dyrektora artystycznego Męskiego Grania 2012, a co za...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta