Piłka nie zatrzyma kryzysu w reklamie
Im bliżej mistrzostw, tym wydatki głównych sponsorów rosły wolniej. W telewizji najchętniej promują się wśród nich Orange i Coca-Cola
Oficjalni sponsorzy Euro 2012 są widoczni na billboardach czy w telewizji, ale eksperci od reklamy przyznają, że reklamowego szału związanego z Euro 2012 nie ma. W TVP jeszcze dzień przed mistrzostwami można było kupić reklamę przy meczu, choć nie tym z udziałem polskiej reprezentacji. – Sprzedaż czasu reklamowego jest ciągle w toku – przyznawała Joanna Stępień-Rogalińska, rzeczniczka TVP....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta