Zapłacimy na rządowy marketing
Rząd Donalda Tuska zawsze był mistrzem autopromocji. Nie odbierając mu chwały z paru udanych (przeprowadzonych lub tylko planowanych) posunięć gospodarczych, trzeba przede wszystkim docenić jego kunszt marketingowy.
W przekazie do mediów rząd zawsze ma sukces, a perspektywy są świetlane. Niestety, za to mistrzostwo czasami musi płacić społeczeństwo. Dobrze jeżeli tylko straconymi złudzeniami.
Dziś obserwujemy efekty polityki, w której najważniejszy jest marketing. Tworząc tegoroczny budżet, rząd nie chciał oszczędzać, straszyć i przyjął korzystne założenia...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta