Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zapłacimy na rządowy marketing

25 lipca 2012 | Druga strona | Paweł Jabłoński

Rząd Donalda Tuska zawsze był mistrzem autopromocji. Nie odbierając mu chwały z paru udanych (przeprowadzonych lub tylko planowanych) posunięć gospodarczych, trzeba przede wszystkim docenić jego kunszt marketingowy.

W przekazie do mediów rząd zawsze ma sukces, a perspektywy są świetlane. Niestety, za to mistrzostwo czasami musi płacić społeczeństwo. Dobrze jeżeli tylko straconymi złudzeniami.

Dziś obserwujemy efekty polityki, w której najważniejszy jest  marketing. Tworząc tegoroczny budżet, rząd nie chciał oszczędzać, straszyć i przyjął korzystne założenia...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9292

Wydanie: 9292

Spis treści
Zamów abonament