Finanści promowali się oszczędniej
Wydatki sektora finansowego na reklamę w I półroczu spadły w porównaniu z ubiegłym rokiem o 7 proc.
W okresie styczeń–czerwiec finansiści wydali na reklamy w telewizji, czasopismach, radiu, kinach, a także na reklamę zewnętrzną blisko 870 mln zł wobec prawie 944 mln zł rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media (przygotowywanych na podstawie danych cennikowych i nieuwzględniających indywidualnie negocjowanych rabatów).
Na pierwszy rzut oka ogólny, 7-procentowy spadek wydatków nie był znaczący, jednak dla przykładu TFI praktycznie zrezygnowały z reklam...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta