Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Finanści promowali się oszczędniej

25 lipca 2012 | Ekonomia | Jan Morbiato
Instytucje finansowe ograniczyły wydatki
źródło: Rzeczpospolita
Instytucje finansowe ograniczyły wydatki

Wydatki sektora finansowego na reklamę w I półroczu spadły w porównaniu z ubiegłym rokiem o 7 proc.

W okresie styczeń–czerwiec finansiści wydali na reklamy w telewizji, czasopismach, radiu, kinach, a także na reklamę zewnętrzną blisko 870 mln zł wobec prawie 944 mln zł rok wcześniej – wynika z danych firmy Kantar Media (przygotowywanych na podstawie danych cennikowych i nieuwzględniających indywidualnie negocjowanych rabatów).

Na pierwszy rzut oka ogólny, 7-procentowy spadek wydatków nie był znaczący, jednak dla przykładu TFI praktycznie zrezygnowały z reklam...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9292

Wydanie: 9292

Spis treści
Zamów abonament