Ofensywa Banku Pocztowego
Bank uruchamia nowy serwis internetowy. W 2015 roku chce mieć 1 mln klientów obsługujących konto zdalnie.
Na przełomie marca i kwietnia startuje nowy serwis transakcyjny dla firm Banku Pocztowego, a jeszcze w pierwszej połowie roku dla klientów detalicznych.
Dodatkowo za 2–3 tygodnie bank umożliwi otwieranie konta przelewem, czyli bez konieczności podpisywania papierowej umowy. – Chcemy mieć konkurencyjną propozycję dla internautów. Po pierwsze, chcemy w ten sposób pozyskiwać klientów korzystających z sieci Poczty, a po drugie, chcemy konkurować z innymi bankami o klientów onlinowych – mówi Szymon Midera, wiceprezes Banku Pocztowego. Przyznaje, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta