Poczta szarżuje rynek usług paczkowo-kurierskich
Poczta Polska, świadoma zysków, jakie przynoszą usługi paczkowo – kurierskie na rosnącym rynku e-commerce, wprowadza nowoczesną ofertę. Przejrzysta gama usług, szeroki wybór opcji ubezpieczenia przesyłek oraz możliwość nadania za pomocą aplikacji w sieci to tylko niektóre z wprowadzonych nowości.
Spółka mocno stawia na usługi paczkowo-kurierskie. W styczniu ubiegłego roku w ofercie Poczty pojawiła się specjalna usługa dla klientów biznesowych, zwłaszcza dla branży e-commerce – Przesyłka Biznesowa. We wrześniu Poczta Polska całko wicie modyfikowała usługi kurierskie Pocztex. Uprościła produkt i obniżyła ceny. Wprowadziła też elastyczne kształtowa nie opłat dla klientów biznesowych, a także wsparcie informatyczne nadawców oraz preawizację SMS/email. Pod koniec roku zaoferowała bezpłatne ubezpieczenie przesyłek Pocztex do1000zł dla klientów biznesowych.
Poczta koncentruje się na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta