Promocja gospodarki ze sztangą i pod siatką
Euro 2012 było świetną reklamą Polski, nawet jeśli przyniosło mniejsze zyski, niż zakładano. Teraz na wielką scenę wchodzą siatkówka i ciężary.
Na przygotowania do mistrzostw Europy wydaliśmy 94 mld zł. Wiadomo było, że te inwestycje się nie zwrócą, bo każdy gospodarz do turnieju dokłada. Prawie 700 tys. kibiców, którzy przyjechali do nas na piłkarskie igrzyska, zostawiło 1,12 mld zł, a przyrost PKB do 2020 roku ma wynieść około 20 mld zł. Ale wizerunkowo zyskaliśmy więcej.
Wyznaczanie trendów
Według londyńskiego Brand Finance Institute wartość marki Polska wzrosła z 269 do 472 mld dolarów. Dzięki nowym stadionom zorganizujemy w 2015 roku finał Ligi Europejskiej – na Narodowym. Tutaj może się też zacząć siatkarski festiwal, czyli przyszłoroczny mundial. 55 tys. widzów na jednym meczu jeszcze nie było, a Polska chce wyznaczać nowe kierunki. – Chodzi o to, by...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta