Więcej promocji na nowe auta
Sprzedaż samochodów osobowych w Europie spadła w czerwcu o 6,3 proc. w porównaniu z czerwcem 2012. Polska to jeden z nielicznych krajów, gdzie sprzedaż wzrosła.
W całej Europie sprzedano 1,18 mln aut i było to najmniej od 20 lat – poinformowała organizacja europejskich producentów samochodów ACEA. Zdaniem Carlosa Da Silvy, analityka IHS Automotive, sprzedaż będzie nadal spadała, ale już wolniej niż w poprzednich miesiącach. Z kolei według analityka Commerzbanku Sachy Gommela ten spadek szybko nie zostanie wyhamowany.
Coraz trudniej jest znaleźć chętnych do kupna samochodów, mimo nieustannych promocji, które „wykrwawiają" producentów i dilerów. I wiadomo, że kiedy promocje się skończą, sprzedaż spadnie jeszcze bardziej.
Hyundai we Francji proponuje np. „dwa auta w cenie jednego" – kupując ix35, jako bonus za jedno euro można kupić mały i10. W Hiszpanii koreańska marka...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta