Ubezpieczyciele mało mobilni
Aplikacje na komórki i tablety nadal nie są popularne przy sprzedaży polis. Będzie się to jednak szybko zmieniać.
Na rynku innowacjami w tym zakresie mogą na razie pochwalić się tylko nieliczni. Aplikacji mobilnych nie wykorzystuje np. Link4.
– To świadoma decyzja, którą podjęliśmy na podstawie doświadczeń naszych kolegów z innych spółek w ramach Grupy RSA oraz badań na temat korzystania z urządzeń mobilnych na polskim rynku. Jednak niewykluczone, że wkrótce uruchomimy naszą pierwszą aplikację na smartfony – mówi Maciej Marszałek, dyrektor Departamentu e-Business w Link4.
Polisy dla podróżnych
Dzisiaj zachowania klientów ubezpieczycieli nie wskazują na palącą potrzebę rozwoju kanału mobilnego. Jak wynika z badań Ernst & Young, w Polsce mniej niż 10 proc. klientów kupuje polisy online. Jednak blisko połowa przyznaje, że sieć jest dla nich ważnym źródłem informacji o ofercie. Porównywanie ubezpieczeń komunikacyjnych deklaruje dwóch na pięciu badanych.
Najwięcej aplikacji mobilnych dotyczy na razie ubezpieczeń turystycznych. – Kanał mobilny ma coraz większy udział w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta