Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Oferta dopasowana do potrzeb klientów

17 stycznia 2014 | Auto i biznes
źródło: materiały prasowe

rozmowa | Dyrektor marki Volkswagen w Polsce Wojciech Tomaszkiewicz mówi o sukcesach marki Volkswagen oraz planach sprzedaży na najbliższe miesiące.

Szef Volkswagen AG Martin Winterkorn planuje, że do 2018 roku koncern zostanie największym producentem aut na świecie. Jak to się przekłada na plany i wyniki marki VW w Polsce?

Wojciech Tomaszkiewicz: Skrupulatnie, krok po kroku, realizujemy ten plan. Marka Volkswagen zamknęła rok 2013 swoim kolejnym rekordem sprzedaży i przekazała klientom na całym świecie w ciągu 12 miesięcy 5,93 mln samochodów osobowych, jest to o 3,4 procent więcej niż w roku 2012. W Polsce zanotowaliśmy jeszcze większy wzrost procentowy. W 2013 roku w naszym kraju zarejestrowano o 14,26 procent więcej osobowych samochodów marki Volkswagen niż w roku poprzednim.

Czy w tych planach kluczowe miejsce zajmie Golf, którego nowa generacja otrzymała wiele prestiżowych tytułów?

Tak dobre wyniki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9740

Wydanie: 9740

Spis treści
Zamów abonament