Będziemy rodzinną firmą
Zenon Ziaja | Sami finansujemy swój rozwój i na razie nie myślimy o wejściu na giełdę – mówi prezes i współwłaściciel firmy kosmetycznej Ziaja.
Rz: Mijający rok miał przynieść ożywienie na polskim rynku kosmetyków w porównaniu z ostatnimi, trudniejszymi latami. Przyniósł?
Na pewno widać silniejszą tendencję wzrostową. My też, dzięki rozwojowi rynku, będziemy mieli wzrost sprzedaży o kilka punktów procentowych wyższy niż w ubiegłym roku. Ostateczny wynik na razie trudno jest jednak prognozować, bo nie wiemy jeszcze, jak się skończy grudzień.
Sieci handlowe przed świętami nasiliły promocje cenowe. Część producentów narzeka, że promocyjna walka drogerii to dziś główny problem rynku. Jest jakieś wyjście?
Na pewno nie jest ławo porozumieć się z dużymi graczami detalicznymi, którzy za pomocą naszych produktów walczą o klienta. W tej walce producenci stają się często ofiarami,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta