Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zasada 80/20 a marka pracodawcy

27 kwietnia 2017 | Praca i ZUS

Zgodnie z zasadą Pareto 20 proc. działań przynosi 80 proc. rezultatów. Nie inaczej jest z naszą motywacją i motywowaniem innych. Jak znaleźć mityczne 20 proc. odpowiedzialne za entuzjazm pracowników i wydać na to tylko 20 proc. budżetu?

Zasada Pareto, znana też jako Zasada 80/20, opiera się na zależności, że na 80 proc. rezultatów przypada 20 proc. nakładów. Ta zależność sprawdza się również w procesie budowania marki pracodawcy oraz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10736

Wydanie: 10736

Spis treści
Zamów abonament