Zasada 80/20 a marka pracodawcy
Zgodnie z zasadą Pareto 20 proc. działań przynosi 80 proc. rezultatów. Nie inaczej jest z naszą motywacją i motywowaniem innych. Jak znaleźć mityczne 20 proc. odpowiedzialne za entuzjazm pracowników i wydać na to tylko 20 proc. budżetu?
Zasada Pareto, znana też jako Zasada 80/20, opiera się na zależności, że na 80 proc. rezultatów przypada 20 proc. nakładów. Ta zależność sprawdza się również w procesie budowania marki pracodawcy oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta