Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gdy czegoś zabraknie

26 marca 1997 | Moja Kariera | EB

MARKETING

Sukces wymaga starannego zarządzania

Gdy czegoś zabraknie

Można być numerem jeden na rynku odżywek dla dzieci. Czy to wystarczy, żeby ruszyć na podbój ogromnego i bardzo konkurencyjnego rynku soków owocowych?

Piotr Kuc, szef marketingu Alimy-Gerber, producenta Frugo zdaje sobie sprawę, że świetnie się sprzedający produkt może skończyć żywot jako gwiazda jednego sezonu. Rzeszowska firmy dwa lata przygotowywała się do wypuszczenia nowego produktu.

Kolor a nie smak

Alima-Gerber zaadresowała Frugo do dzieci w wieku 7-16 lat. Agencja reklamowa Grey, wspólnie z działem marketingu firmy, stworzyła wizerunek produktu. Miało to być coś szczególnego do picia, napój, który odróżnia fajnych chłopców i dziewczynki od maminsynków. Po prostu produkt "cool".

Na wstępnym etapie przygotowywania...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1033

Spis treści
Zamów abonament