Gdy czegoś zabraknie
MARKETING
Sukces wymaga starannego zarządzania
Gdy czegoś zabraknie
Można być numerem jeden na rynku odżywek dla dzieci. Czy to wystarczy, żeby ruszyć na podbój ogromnego i bardzo konkurencyjnego rynku soków owocowych?
Piotr Kuc, szef marketingu Alimy-Gerber, producenta Frugo zdaje sobie sprawę, że świetnie się sprzedający produkt może skończyć żywot jako gwiazda jednego sezonu. Rzeszowska firmy dwa lata przygotowywała się do wypuszczenia nowego produktu.
Kolor a nie smak
Alima-Gerber zaadresowała Frugo do dzieci w wieku 7-16 lat. Agencja reklamowa Grey, wspólnie z działem marketingu firmy, stworzyła wizerunek produktu. Miało to być coś szczególnego do picia, napój, który odróżnia fajnych chłopców i dziewczynki od maminsynków. Po prostu produkt "cool".
Na wstępnym etapie przygotowywania...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta