Polacy pokochali duże ekrany z technologią 4K
Technologie | Ożywienie na rynku telewizorów trafiło na mur. Branży nie pomógł nawet mundial.
Sprzedaż telewizorów w Polsce od początku roku rośnie. Producenci mówią o ożywieniu, choć o hurraoptymizmie nie ma mowy. Wzrost został bowiem wyhamowany przez kilka zewnętrznych czynników – zakaz handlu w niedzielę i być może nie najlepszą strategię obraną przez sieci sklepów RTV.
Czekając na promocje
Producenci i sieci handlowe mają zróżnicowany pogląd na to, jak rozwijał się rynek telewizorów od początku br. Przedstawiciele Samsunga przyznają, że I połowa 2018 r. pod względem sprzedaży była minimalnie lepsza niż rok wcześniej. Wskazują też główne hamulce bardziej dynamicznego wzrostu.
– Gdyby nie wprowadzono zakazu handlu w niedzielę, wzrost sprzedaży byłby wyższy – przekonuje...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta