Jedna apka, jeden numer
Płatności | W niektórych bankach, by mieć dostęp do kilku aplikacji kont, trzeba używać kilku numerów telefonów
Tak jest choćby w PKO BP. Pan Marek ma w tym banku dwa konta osobiste Inteligo i Konto za Zero. – Na infolinii powiedziano mi, że do aplikacji mobilnej IKO dla obu z nich muszę używać dwóch numerów telefonów. Po jednym do każdego z nich. To jakaś kpina – zżyma się mężczyzna.
PKO BP chwali się, że ma najlepszą aplikację banków, a IKO ma już 3 mln instalacji. Dlaczego aplikacji do różnych kont nie można używać, wykorzystując jeden numer?
– Jedną z głównych zasad rządzących aplikacjami w sklepach Google Play oraz Apple Appstore „na jednym telefonie możliwe jest zainstalowanie jednej kopii danej aplikacji". Zatem klient może mieć na swoim telefonie w sensie fizycznego urządzenia tylko jedną aplikację IKO – wyjaśnia Karolina Tomczak z biura...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta