Fiat rozdziela modele do produkcji. Tychy w niepewności
W czwartek po południu dowiemy się, jakie plany ma Fiat Chrysler Automobiles dla swoich europejskich fabryk. Z pierwszych przecieków wynika, że powody do radości mają zatrudnieni we włoskich fabrykach.
To spotkanie planowano wcześniej. Ale ostatecznie dopiero 29 listopada o godz. 13 szef FCA na Europę Pietro Gorlier ma spotkać się z przedstawicielami związków zawodowych działających we włoskich fabrykach FCA. Pracownicy tyskiej fabryki FCA, kiedyś wymienianej przez kierownictwo koncernu jako najlepszej „w rodzinie", nadal trwają w niepewności.
Jak podały Reuters i „Automotive News Europe", model Fiat Panda, który miał wrócić do polskiej fabryki, nadal będzie produkowany w Pomigliano d'Arco pod Neapolem. Tyle że to auto już nie będzie miało silnika Diesla (także z Polski), bo jego napęd zmieni się w hybrydowy. Fiat 500 z silnikiem elektrycznym, który miał ewentualnie także wyjeżdżać z Tychów, będzie kolejnym produktem turyńskiej fabryki Mirafiori. Podzielone są zdania, co z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta