Robert Kubica niesie Orlen
Informację o rozpoczęciu przygotowań kierowcy do wyścigu F1, które sponsoruje od tego roku narodowy koncern paliwowy Orlen, opublikowano w mediach 1316 razy w ciągu trzech dni – wynika z raportu spółki, który poznała „Rzeczpospolita".
Zainteresowanie polskim kierowcą, który pod koniec stycznia przyleciał do Warszawy, by opowiedzieć o swoim powrocie na tor F1 w barwach Orlenu, jest ogromne, a paliwowy sponsor Roberta Kubicy już liczy zyski z tej inwestycji. Z wyliczeń Orlenu wynika, że informacja ta od 28 do 31 stycznia dotarła do ponad 102 mln osób – blisko połowa to telewidzowie, ponad 34 mln to słuchacze radia. Ekwiwalent reklamowy (a więc szacunek, ile Orlen musiałby wydać na reklamy w prasie, radiu, telewizji i portalach) tylko w tym okresie wyniósł ponad 8,5...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta