W klienta trzeba będzie najpierw zainwestować
Polacy lubią promocje, ale handlowcy muszą się mocniej starać i wyłożyć więcej pieniędzy, aby przywiązać ich do siebie i – co za tym idzie – zarobić. Na takie akcje stać będzie tylko duże firmy. piotr mazurkiewicz
Na rynku jest miejsce na różne formy kuszenia klienta. Także takie, z jakimi ruszyła obecnie Biedronka, czyli wyprzedaże artykułów przemysłowych w obwoźnych punktach – kontenerach. To oczywiście sposób na dotarcie do pewnej grupy, patrzącej tylko na ceny, a mniej na otoczenie czy usługi posprzedażowe. Ci najcenniejsi z punktu widzenia handlowców mają jednak większe oczekiwania od sprzedawcy, dlatego trzeba się natrudzić, aby do nich skuteczniej dotrzeć. Zarówno w kanale tradycyjnym, jak i internetowym.
Takim pomysłem jest Empik Premium, czyli specjalny abonament dla klientów sieci, który pozwoli im nie tylko skorzystać z wielu rabatów czy darmowej dostawy, ale również kupowania tańszych biletów do kina, audio czy e-booków oraz – w przedsprzedaży – np. biletów na koncerty. Przy zakupie na rok abonament kosztuje nieco poniżej 6,7 zł miesięcznie.
Szlakiem Amazona
– Zależało nam na tym, by usługa była atrakcyjna i wygodna dla każdego – niezależnie od zwyczajów zakupowych czy ulubionych kategorii produktowych – mówi Piotr Frankowski, szef Empik Premium. Firma nie ukrywa, że celem oferty jest dotarcie do nowych klientów, ale nie mniej ważne jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta