Nauka straszenia
Produkcją „Man of Medan" koncern Bandai Namco rozpoczyna nową, ośmioodcinkową antologię elektronicznych horrorów. Według zapowiedzi ma ona wyznaczyć nowe granice straszenia i udowodnić niedowiarkom, że interaktywne opowieści grozy trzymają w napięciu nie gorzej niż filmy. Podobno decyduje o tym właśnie interaktywność, dzięki której gry skuteczniej wywołują emocje.
Historia w „Man of Medan" rozpoczyna się z chwilą, gdy gdzieś na Pacyfiku czwórka Amerykanów rozpoczyna badania zatopionego wraku niemieckiego samolotu z czasów II wojny światowej. Nieoczekiwanie nadciąga sztorm, a wraz z nim statek widmo,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
