Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kluczową kwestią dla instytucji w profesjonalnym wdrożeniu PPK była identyfikacja klienta

26 marca 2020 | Ekonomia i rynek

Robert Zapotoczny prezes PFR Portal PPK

W pierwszym etapie wdrożenia pracowniczych planów kapitałowych program dotyczył ponad 4000 podmiotów zatrudniających co najmniej 250 osób. Pracodawcy bardzo dobrze wywiązali się z wszystkich obowiązków, szczególnie w zakresie zawarcia koniecznych do wprowadzenia i realizacji PPK umów: o zarządzanie, a następnie o prowadzenie. A na podstawie umów o prowadzenie PPK można ocenić skuteczność pracy instytucji finansowej.

Mimo że relacje na linii zatrudniający–instytucja finansowa są ujednolicone, tzn. każdy pracodawca podpisuje obie umowy z instytucją finansową wybraną przez reprezentację pracowników, to obserwujemy różnice w samym procesie wdrażania PPK. Różnice te...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej" na miesiąc z rabatem 50%!

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11618

Wydanie: 11618

Spis treści

Reklama

Ściągawka przedsiębiorcy

Nieprzypisane

Zamów abonament