Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

BMW manifestuje otwartość i równość przez tęczowy logotyp

07 lipca 2020 | Ekonomia i rynek | Maciej Gis
Nowy logotyp BMW jest na stronie marki na FB i Instagramie.
źródło: materiały prasowe
Nowy logotyp BMW jest na stronie marki na FB i Instagramie.

BMW wierzy w otwartą kulturę. W społeczność, w której wszyscy są równi. Marka zmieniła tło swojego logo na kolory tęczy, w geście solidarności ze społecznością LGBT. W ten sposób BMW chce uczcić Miesiąc Dumy.

 

Od 28 czerwca logotyp BMW zmienił barwy na swoich mediach społecznościowych. Dokładnie 51 lat wcześniej w Stonewall na Manhattanie (USA), odbył się pierwszy protest mniejszości LGBT, od którego wszystko się zaczęło. Protest był pokłosiem cyklicznych, policyjnych nalotów na bary,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11703

Wydanie: 11703

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament