Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jakość usług rośnie, ale świadomość klientów wciąż słaba

02 października 2020 | Prawo co dnia | Paweł Rochowicz

Około 80 proc. osób korzystających z pomocy prawnika ocenia ją pozytywnie. Przed dziesięciu laty było z tym znacznie gorzej. PAWEŁ ROCHOWICZ

 

Takie rewolucyjne wyniki przynosi badanie, które zostało przeprowadzone we wrześniu 2020 r. przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS na reprezentatywnej grupie respondentów. Ankieterzy zadali im te same pytania, które zadawali podczas podobnego badania przeprowadzonego w 2010 roku. W obu przypadkach zlecającym była Krajowa Izba Radców Prawnych.

Dziesięć lat temu usługi radców prawnych zyskały dobre i bardzo dobre oceny wśród 43 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11777

Wydanie: 11777

Spis treści

Biznes

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament