Suzuki Across: Początki nie muszą być trudne
Across to pierwsza hybryda plug-in w ofercie Suzuki i największy model w gamie japońskiego producenta. Sprawdzamy, jak radzi sobie nowy SUV. MARTIN ŚLIWA
Na początek wyjaśnienie dla tych, których ominęła informacja, dlaczego dwa nowe modele Suzuki (Swace, Across) są złudnie podobne do Toyoty Corolli i Rav4. To efekt podpisania umowy o sojuszu kapitałowym, na której ma opierać się długofalowe partnerstwo tych marek. Współpracę rozpoczęto już w 2016 roku, a trzy lata później ustalono szczegóły kooperacji. Suzuki otrzyma dostęp do elektryfikacji, a Toyota do technologii małych samochodów. Czyli firmy wymieniły się tym, w czym są najlepsze. Dlatego też nowe Suzuko-Toyoty będzie można kupić wyłącznie w wersji hybrydowej.
306 KM mocy
Across to Rav4. Na dodatek model, którego w ofercie nie ma nawet Toyota, która zamierza wprowadzić go do sprzedaży...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta