Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

CD Projekt poprawia „Cyberpunka” na konsole

15 grudnia 2020 | Ekonomia i rynek
źródło: Rzeczpospolita

Negatywne oceny nowej gry polskiego studia wystraszyły inwestorów. Zarząd deklaruje, że uda się usunąć zdecydowaną większość błędów. Ale czy uda się odzyskać zaufanie graczy? KATARZYNA KUCHARCZYK

 

Równo tydzień temu kurs CD Projektu notował maksimum, kapitalizacja spółki przekraczała 46 mld zł, a gracze i inwestorzy z niecierpliwością czekali na premierę „Cyberpunka 2077" (10 grudnia). Jednak w kolejnych dniach notowania zaczęły topnieć, a po premierze spadek przybrał na sile.

Apogeum przeceny obserwowaliśmy w poniedziałek, kiedy po otwarciu sesji akcje taniały nawet o 25 proc. Po południu spadek wynosił już „tylko" kilkanaście procent, a na finiszu sesji niespełna 8 proc.

Problem z konsolami

Przecena to przede wszystkim reakcja na informację o negatywnych opiniach graczy dotyczących wersji gry na konsole.

– Wydanie „Cyberpunka 2077" w wersji na starsze konsole w niedopracowanej formie było prawdopodobnie podyktowane kalkulacją; czy bardziej opłaci się przełożyć premierę po raz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11839

Wydanie: 11839

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament