Fiskus polubił blogi modowe. Zgadza się na odliczenie zakupów
Przedsiębiorcza blogerka wrzuci w koszty ubrania i buty, które prezentuje w internecie.
Fiskus złagodził ostatnio stanowisko w sprawie rozliczenia przedsiębiorców, którzy prowadzą blogi internetowe. Zgadza się na wliczenie w koszty ponoszonych wydatków. Jest jednak warunek: w razie kontroli bloger będzie musiał udowodnić, że nie mają one prywatnego charakteru.
Takie stanowisko zajął dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej w sprawie podatniczki, która prowadzi płatną witrynę modową. Prezentuje tam swoje zdjęcia w różnych stylizacjach. Platforma internetowa, na której prowadzi blog, pobiera opłaty od osób go odwiedzających, a następnie – po odjęciu prowizji –...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta