Chcemy zostać liderem w autach dostawczych
Mustang Mach-E pozwoli dotrzeć do nowych klientów, nawet takich z marek premium – mówi Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska. MARTIN ŚLIWA
Rozpoczął pan kilka miesięcy temu pracę na stanowisku prezesa Ford Polska. Jak pan ocenia ten czas?
Początek bardzo ciekawy z kilku względów. Po pierwsze, to dla mnie nowa firma, po drugie, nowy rynek, bo nie pracowałem wcześniej w Polsce, tylko w Wielkiej Brytanii i Belgii, a po trzecie, czas, w którym zacząłem pracować, czyli okres totalnej pandemii. Nie ukrywam, że nie ułatwia to startu w nowej firmie, zapoznania się z siecią dilerską czy zespołem. Do tego rynek polski jest bardzo specyficzny. Inaczej się pracuje na rynku rozwijającym się, a inaczej na rozwiniętym.
To jakie będą w 2021 roku największe wyzwania dla Forda na rynku polskim?
Zacznijmy od samochodów dostawczych. Chcemy w tym segmencie zostać liderem, bo taką pozycję zajmuje Ford w Europie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta