Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Gorąca zima w branży gier

28 stycznia 2021 | Ekonomia i rynek | Katarzyna Kucharczyk
źródło: Rzeczpospolita

Jeśli ktoś sądził, że po premierze „Cyberpunka" czeka nas nudny rok w sektorze cyfrowej rozrywki, to bardzo się mylił. Już pierwsze tygodnie stycznia przyniosły duże emocje, a najciekawsze dopiero przed nami.

 

Trwający od poniedziałku rajd notowań CD Projektu wywindował w środę indeks branżowy WIG.Games do najwyższego poziom od 10 grudnia 2020 r., czyli od dnia, w którym na rynek trafił „Cyberpunk 2077", co zapoczątkowało mocną przecenę CD Projektu. W najbliższych dniach emocji w sektorze gier nie zabraknie.

Czwartek premier

28 stycznia debiutuje gra „The Medium" studia Bloober Team, która zdaniem ekspertów jest jednym z czarnych koni, jeśli chodzi o tegoroczne premiery. To dotychczasowy największy projekt w historii krakowskiego studia. Do jego najbardziej znanych produkcji należą „Layers of Fear", „Observer" oraz „Blair Witch", stworzony na podstawie klasycznego „The Blair Witch Project".

28 stycznia jest też gorącym dniem dla studia Creepy Jar. Tego dnia udostępniony zostanie „Spirits of Amazonia",...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11873

Wydanie: 11873

Spis treści

Ściągawka przedsiębiorcy

Nieprzypisane

Zamów abonament