Czy pracodawców stać na utratę wizerunku?
Polski rynek pracy się zmienia. Po latach przewagi pracodawcy przyszedł czas na rynek pracownika. Firmy starają się ich przyciągnąć, proponując coraz wyższe wynagrodzenia. Czy to wystarczy, aby zwabić najlepszych specjalistów?
Employer branding odgrywa coraz większe znaczenie. W zmieniających się okolicznościach rynku pracy coraz bardziej odczuwalny staje się brak wykwalifikowanych pracowników. Popyt na kompetentnych specjalistów wzrasta, podczas gdy absolwentów uczelni z roku na rok jest coraz mniej. Najlepsi mogą liczyć na zachęty finansowe. Aktywni są...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta