Wrocławianie zadbają o e-reputację firm
90 proc. z nas przed podjęciem decyzji zakupowej sprawdza opinie innych klientów, ufając im niemal w takim samym stopniu, jak rekomendacjom znajomych. Jednak wielu sprzedawców nie dba o ten etap relacji z kupującymi. Zmieni to Rating Captain?
Wrocławski start-up stworzył platformę, która ułatwia biznesom B2C „zarządzanie” tzw. zadowoleniem klientów, a także weryfikację rzetelności opinii wystawianych w internecie. W praktyce oprogramowanie ma na celu pozyskiwanie dla sprzedawców większej liczby opinii i pomóc im w budowie pozytywnego wizerunku wśród klientów. Aplikacja pozwala m.in. w zautomatyzowany sposób zapraszać do wystawiania rekomendacji, przeprowadzać audyty biznesów w zakresie opinii oraz zarządzać tzw. feedbackiem klientów. Nowatorski projekt dla sklepów internetowych, ale także i tych tradycyjnych, przyciągnął w zeszłym miesiącu inwestora – fundusz Tar Heel Capital Pathfinder (THCP). W spółkę,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta