Lojalność w aplikacji zamiast pieczątek
Krakowski start-up opracował system, dzięki któremu nawet najmniejsze firmy będą – niczym sieci handlowe – posiadać bazy klientów i program zbierania punków za zakupy.
LoyRise to nowa aplikacja, którą uruchamia Spartavity. Start-up liczy, że pomoże ona małym biznesom utrzymać klientów. Krakowska spółka zajmująca się tworzeniem programów lojalnościowych skonstruowała system, który pozwoli przedsiębiorcom zbudować nie tylko profesjonalne narzędzie do „lojalizacji”, ale przede wszystkim stworzyć własne bazy klientów. Te umożliwią im prowadzenie spersonalizowanej komunikacji, która dotychczas zarezerwowana była przede wszystkim dla dużych stacji paliw czy sieci marketów.
Zatrzymać klienta
Za LoyRise stoją specjaliści, którzy wcześniej opracowali Sparta Loyalty – platformę marketingową, pozwalającą stworzyć zintegrowany ekosystem do budowy i zarządzania relacjami z klientami. System adresowany do dużych graczy przyjął się na rodzimym rynku – sięgnęły po niego m.in. takie marki jak New Balance, Bytom, Briju czy Lotos. Teraz firma, którą kieruje Tomasz Wawrzynów, chce...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta