„Sprytny” obiad dla pracowników fabryk
Polska platforma organizuje dostawy 30 tys. posiłków dziennie – do kantyn i dużych zakładów, w formie benefitu pracowniczego. Dania wybiera się w apce lub automacie. Z tym pomysłem rusza na podbój Europy Środkowo- -Wschodniej.
To nie jest typowy catering czy popularny tzw. Pan Kanapka, ani nawet konkurencja dla Pyszne.pl – startup SmartLunch (co można tłumaczyć jako sprytny obiad) ma zbliżony pomysł na biznes, ale zagospodarował niszę, którą rywalom ciężko sprawnie zagospodarować. Chodzi o jednoczesne nakarmienie – w jednym miejscu i o jednej porze – setek osób. Im się to jednak udało. Spółka Mateusza Tałpasza jest wśród liderów rodzimego rynku dostaw jedzenia (tzw. food delivery), ale w kanale B2B.
Startup organizuje posiłki dla pracowników, ale z dofinansowaniem pracodawcy. Firma stworzyła platformę, dzięki której pracownicy mogą każdego dnia zamawiać wybrane dania, dostarczane prosto do ich miejsca pracy. Jak tłumaczą w SmartLunch, taka forma benefitu wspiera pracodawców w dbaniu o dobrostan pracowników.
Startup współpracuje z lokalami gastronomicznymi w okolicach danej fabryki, oferując dania dostarczane na umówioną godzinę. Kluczem jest, by było możliwie tanio, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta