Wybór sposobu odbioru kluczem do sukcesu
Zakupy w sieci to już codzienność. Firmy działające na tym rynku mają przed sobą wiele wyzwań, bo wymagania klientów rosną. Pocztex stawia na multikanałowość dostaw, aby zwiększyć dostępność usługi oraz zapewnić znacznie większą elastyczność i wygodę czasu oraz miejsca odbioru zakupów online. Klient może wybrać najdogodniejszą dla siebie formę spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex PUNKT, Pocztex AUTOMAT i Pocztex KURIER.
Już od kilku lat obserwujemy wzrost popularności sprzedaży przez internet. W latach 2016–2019 rynek e-commerce rósł w średniorocznym tempie 19 proc. – wynika z danych firmy badawczej PMR. W 2020 r. po wybuchu pandemii dynamika mocno przyspieszyła. Po późniejszym wyhamowaniu teraz znów wracamy do stabilnych, długoterminowych wzrostów.
Rosnąca konkurencja i wymagania klientów stawiają przed podmiotami działającymi na tym rynku wiele wyzwań. Należą do nich między innymi zwiększanie efektywności łańcucha dostaw, rozwijanie nowych kanałów dotarcia do klienta oraz coraz lepsze trafianie z ofertą do poszczególnych osób. Zjawiskiem, które w ostatnim czasie mocno przybiera na znaczeniu, jest multikanałowość, tzw. omnichannel. Klienci Pocztex mogą wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex KURIER, Pocztex AUTOMAT – dostawa przesyłek do automatów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta