Płatności kształtują wizerunek firmy
Opóźnienia lub problemy z regulowaniem faktur mogą prowadzić do utraty zaufania.
W dzisiejszej rzeczywistości biznesowej wizerunek firmy jest jednym z czynników wpływających na jej sukces. Klienci, partnerzy biznesowi, inwestorzy oraz pracownicy, korzystając z wielu narzędzi, oceniają, z kim chcą współpracować i nawiązywać relacje biznesowe. Na rynku jest bowiem spora konkurencja, niezależnie od sektora, a globalizacja sprawia, że polskie firmy rywalizują o klienta czy pracownika z podmiotami z całego świata. Jednym z czynników, które odgrywają ważną rolę w budowaniu wizerunku firmy, a który może nie wydawać się oczywisty, jest obszar płatności. Przepływy finansowe, wypłacalność, płatności należności i pensji mają znaczący wpływ na odbiór firmy przez...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta