Voicebot to prosta droga do wprowadzenia AI
Sztuczna inteligencja od dłuższego czasu ułatwia codzienną pracę w obszarach contact center czy help desk.
Voicebot to narzędzie, wbrew pozorom, stosunkowo proste do wdrożenia i dostosowania do potrzeb firmy. Warto rozważyć jego zastosowanie, bo przyniesie to wiele korzyści – oszczędza m.in. czas zarówno klientom, jak i pracownikom. AI w tej formie nie musi prowadzić do zwolnień pracowników, ale z pewnością odciąży ich z części obowiązków i zwyczajnie ułatwi pracę albo umożliwi awans na ciekawsze stanowiska, na których ludzki umysł jest niezastąpiony. Dzięki AI pracownik nie jest obciążony powtarzalnymi i nużącymi czynnościami, które w wielu przypadkach z powodzeniem dają się automatyzować, za to dostaje więcej czasu na lepszą obsługę spraw niestandardowych.
Siri, Alexa i inni
Voiceboty, czyli systemy bazujące na algorytmach AI oraz interfejsach głosowych, od dawna towarzyszą nam w codziennym życiu. Siri od Apple’a, Alexa Amazona lub asystent Google’a to już niezauważalne elementy naszej codzienności, a to właśnie nic innego jak voice- i chatboty. Stałą i wciąż rosnącą pozycję mają również boty obsługujące infolinie i call center. I tu przechodzimy do bardzo ciekawej kwestii, czyli automatyzacji...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta