Sztuczna inteligencja zmienia reklamę
Narzędziami GenAI może posługiwać się każdy.
Generatywna sztuczna inteligencja wydaje się ciekawą alternatywą dla świata reklamowego, pozwala bowiem współtworzyć nowy kontent (treści, obrazy, wideo, audio) w oparciu o istniejące dane. Jej narzędzia, jak chociażby: ChatGPT, Bard, DallE, Midjourney, Stable Diffusion, a także zapowiedź kolejnych, rozbudzają wyobraźnię i stają się obietnicą szybszego i bardziej skutecznego dotarcia do świadomości konsumentów. GenAI sprawdzi się bowiem przy tworzeniu intrygujących haseł reklamowych, przekonujących postów w mediach społecznościowych, intrygujących opakowań czy wysoce sprofilowanych opisów produktów w sklepach internetowych. Pozwoli przygotować teksty, zdjęcia i grafiki produktu do działań reklamowych w różnych mediach i na platformach sprzedażowych, czego przykładem jest chociażby pionierska kampania HalfPrice Club czy projekty graficzne dla lodów Popcornium Karmelotron firmy Willisch sprzedawanych obecnie w sieci Lidl (w tym przypadku GenAI zaproponowała także wyjątkowy smak tych lodów). Gartner podkreśla, że w okresie najbliższych dwóch lat około 30 proc. komunikatów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta