Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sztuczna inteligencja zmienia reklamę

22 sierpnia 2023 | Biznes | Dominika Kaczorowska-Spychalska

Narzędziami GenAI może posługiwać się każdy.

Generatywna sztuczna inteligencja wydaje się ciekawą alternatywą dla świata reklamowego, pozwala bowiem współtworzyć nowy kontent (treści, obrazy, wideo, audio) w oparciu o istniejące dane. Jej narzędzia, jak chociażby: ChatGPT, Bard, DallE, Midjourney, Stable Diffusion, a także zapowiedź kolejnych, rozbudzają wyobraźnię i stają się obietnicą szybszego i bardziej skutecznego dotarcia do świadomości konsumentów. GenAI sprawdzi się bowiem przy tworzeniu intrygujących haseł reklamowych, przekonujących postów w mediach społecznościowych, intrygujących opakowań czy wysoce sprofilowanych opisów produktów w sklepach internetowych. Pozwoli przygotować teksty, zdjęcia i grafiki produktu do działań reklamowych w różnych mediach i na platformach sprzedażowych, czego przykładem jest chociażby pionierska kampania HalfPrice Club czy projekty graficzne dla lodów Popcornium Karmelotron firmy Willisch sprzedawanych obecnie w sieci Lidl (w tym przypadku GenAI zaproponowała także wyjątkowy smak tych lodów). Gartner podkreśla, że w okresie najbliższych dwóch lat około 30 proc. komunikatów...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12653

Wydanie: 12653

Spis treści
Zamów abonament